2011. február 28., hétfő

W.W.J.D?

Egy nagyon áldott vasárnapban volt részem a tegnap, amikor Isten sok mindenre tanitott. Ezekből kiemelem a keresztyén élet rendjét: imádkozás, magaviselet, beszéd. Legyek állhatatos, kitartó az imádkozásban. Bölcsen viselkedjek. Beszédem legyen mindig sóval fűszerezett.
A csendből újra a forgatagba találom magam. De örülök ennek, ugyanis a hétköznapokban tudom leginkább alkalmazni azt amire Isten tanit. Nem rég néztem meg azt a filmet "Mit tenne Jézus?", ide a blogomba is bemásolom a linket és amennyibe van időtök megéri, hogy megnézzétek. Isten ezen a filmen keresztül sok mindenre megtanitott, de legfőképp arra, hogy minden helyzetet amiben vagyok vagy kerülök úgy reagáljam le, hogy arra a kérdésre válaszoljak "Mit tenne Jézus?". Nem azt mondom, hogy könnyű, de működöképes. Ez a film által méginkább meggyőződtem arról, hogy megtudjuk változtatni a környezetünket egyszerűen azzal, ahogy élünk. Én már elkezdtem gyakorolni ebben magam és kivánom, hogy ti is minden helyzetben úgy tegyetek, ahogy Jézus tenne.
http://www.filmnet7.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=55:mit-tenne-jézus?&Itemid=2
(Egy régebbi bejegyzésemben irtam arról a filmről, hogy "Levelek Istenhez", ami egy rákos kisfiúról szól, ezen a linken azt is megtaláljátok.)
Ne feledd mindent amit teszel arra legyen válasz, hogy W.W.J.D? (What would Jesus do?) = Mit tenne Jézus?.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése