2010. május 21., péntek

Amikor úgy érzed minden oly nehéz!

Ismét egy jó hete nem irtam. Hát azóta sok minden történt, s az az igazság, hogy naponta annyi minden történik az életemben és a környezetemben, hogy lehetetlen is lenni mind leirni.
De attól megprobálok ezután nagyobb rendszerességgel irni. Hát a héten befejeződtek a labor vizsgák és minden fajta vizsga, csak 4 nagy vizsga maradt a szesszióra, ami nagyon huzos lesz. De az a jó, hogy amikor minden a legnehezebbnek tűnik, és mikor úgy minden összejön, akkor AZONNAL oda lép Jézus és rögtön megszólal. Rájöttem, hogy néha olyan nehéz megérteni Őt. Most nagyon összecsaptak a hullámok körülöttem, mivel az első vizsgám a sejtbiológia, és azután rögtön jön két anatómia vizsga egymás után, amire van 6 napom, hogy kb. 1000 oldalt megtanuljak, ami lehetetlen és ez nem elég, mert megtudom ma hogy csak 7 pontot csináltam embiológiából, úgy hogy abból is fog kelleni tételt húzzak a szessziós anató vizsgán. Ez most úgy jól összejött és ha emberileg nézzük lehetetlen, de milyen jó az, hogy más perspektivából is nézhetjük a dolgokat például az Úr tükre által, és amikor nekünk megjlenik a lehetetlen, akkor Ő azt mondja egek micsoda lehetőség, hogy megmutassam hatalmamat. Nem csüggedek el, és nem engedem azt, hogy az ördög elbátortalanitson, mert hiszem hogy Vele mindenre képes vagyok!
Nem értem sokszor, hogy Isten miért kavar igy össze dolgokat és hogy mit miért enged meg, de azt tudom, hogy Ő sosem ad olyat ami erőnkön felül lenne.
Ő már felkészit mindg előre és most is igy történt egész félévben kaptam Tőle egy csomó bátoritó igeverset, ami ki is van mind ragasztva az iróasztalom fölé és most ezeket veletek is megosztanám. Nem tudom kedves barátom, hogy milyen helyzetben vagy éppen, de hiszem, hogy ezek az igék neked is bátoritásodra lesznek.
"Kelj fel tündökölj, mert eljött világosságod, rád ragyogott az Úr dicsősége. Bár még sötétség boritja a földet, sűrű homály a nemzeteket, de fölötted ott ragyog az Úr, dicsősége meglátszik rajtad."(ézs60,1-2)
"Bár elhagyott és gyűlölt voltál, feléd sem járt senki, de majd örökre fenségessé teszlek, és örvenedezővé nemzedékről nemzedékre. Megtudod, hogy én az Úr vagyok, szabaditód és Megváltód, Jákób erős Istene. Békét adok, hogy az irányitson és igazságot, hogy az parancsoljon. Isten szabaditását nevezd kőfalaidnak és dicséretét kapuidnak...az Úr lesz örök világosságod, és Istened lesz ékességed. Nem megy le többé napod, és holdad nem fogy el. Az Úr lesz örök világosságod, letlnek gyászod napjai. Én az Úr, rövid idő múlva megvalósitom ezt."(ézs 60-ból)
"Mert csak én tudom mi a tervem veletek gy szól az Úr, békességet és nem romlást tervezek, és reményteljes jövőt adok nektek. Ha segitségül hivtok, és állhatatosan imádkoztok hozzám, akkor meghallgatlak benneteket. Megtaláltok engem, ha kerestek és teljes szvvel folyamodtok hozzám. Megtaláltok engem- igy szól az Úr,- jóra forditom sorsotokat."(jer29,11-14a)
"Te azért ne félj szolgám -igy szól az Úr- és ne reszkess. Én veled leszek-igy szól az Úr-, és megszabaditalak."(jer30,10a,11)
"Gyönyörködj az Úrban és megadja szived kéréseit. Hagyd az Úrra utadat, bizzál Benne, mert Ő munkálkodik, világossá teszi igazságodat, jogodra fényt derit. Légy csendben és várj az Úrra."(zsolt37,4-7a)
"Vesd az Úrra terhedet, és ő gondot visel rád! Nem engedi sohasem, hogy ingadozzon az igaz."(zsolt55,23)
"Ne félj, mert nem vallasz szégyent, ne pironkodj, mert nem ér gyalázat."(ézs54,4)
"Az igazak segitséget kapnak az Úrtól, erőt a szükség idején."(zsolt37,39)
"Boldog ember az, aki az Úrba veti bizodalmát."(zsolt40,5a)
"...enyém vagy! Ha vizen kelsz át, én veled vagyok, és ha folyokon, azok nem sodornak el. Ha tűzben jársz, nem perzselődsz meg, a láng nem éget meg. Mert én az Úr vagyok a te Istened, Izráel Szentje, a te szabaditód!...drágának tartalak és becsesnek, mivel szeretlek."(ézs43,1-4)
"Tarts emlékezetemben, Istenem, minedezt az én javamra."(neh13,31b)
"Maga a menny Istene ad mekünk sikert, és mi az Ő szolgáiként kezdjük el az épitést."(neh2,20)
"Légy erős, légy bátor és cselekedj! Ne félj, és ne rettegj, mert az Úristen, az én Istenem veled van, nem hagy cserben és nem hagy el, amig be nem fejezed az Úr háza szolgálatához szűkséges valamennyi munkát."(1krón28,20)
"Ne félj, mert én veled vagyok..."(ézs41,10)
"De nem kell sietve vonulnatok, nem kell futva mennetek, mert az Úr jár előtettek, Izráel Istene lesz mögöttetek is."(ézs51,12)
"Az embernek az értelme terveli ki útját, de az Úr irányitja járását."(péld16,9)
"Bizzál az Úrban teljes szivből és ne a magad eszére támaszkodj. Minden utadon gondolj rá és ő egyengetni fogja ösvényeidet."(péld3,5-6)
"Ne félj ne csüggedj el, veled van Istened az Úr, ő erős és megsegt. Boldogan örül neked, megújit szeretetével, ujjongva örül neked."(sof3,16-17)
"Mert a hegyek megszünhetnek, és a halmok meginoghatnak, de hozzád való hűségem nem szűnik meg, és békességem szövetsége nem inog meg -mondja könyörülő Urad-."(ézs54,10)
"Az Úr vezet majd szüntelen, kopár földön is jól tart téged csontjaidat megerősiti, olyan leszel, mint a jól öntözött kert, mint a forrás, amelyből nem fogy ki a viz."(ézs58,11)
"Bölccsé teszlek, és megtanitalak, melyik úton kell járnod. Tanácsot adok, rajtad lesz a szemem."(zsolt32,8)
"Törödik a gyámoltalanok imádságával, nem veti meg imádságukat."(zsolt102,18)
Merjünk bizni és épiteni Isten igéreteire! Mert az Ő igéretei igazak és ámennek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése