2010. május 13., csütörtök

Nem akkármilyen csütörtök!

Ez téleg igy van, mivel ma áldozó csütörtök, amikor is azt ünnepeljük, hogy Jézus vissza ment a Mennyországba (oda ahonnan eljött, azért, hogy meghaljon a mi bűneinkért), hogy helyet készitsen nekünk és majd egy napon eljön értünk, hogy minket is elvigyen. Én már nagyon várom :) főleg azért, mert a Biblia olyan szépen leirja azt a helyet, "amilyent szem nem látott, és fül nem hallott, és amilyent emberi elme fel nem foghat", csodálatos!
Reggel egyetemre mentem volt egy vizsgám, ami hála az Úrnak nagyon jól ment. Azután kurzus, délután is voltam anatómia gyakon amiről hamarabb leléptem, mivel este 7-től volt gyülekezeti alkalmunk. Nagyon meglepődtem, hogy senki sem tudta az egyetemisták közül, társaim közül, akikkel beszélgettem, hogy ma ünnep és áldozócsütörtök. Más ünnepet mindenki tud, hogy mikor van. Kihasználtam az alkalmat, hogy elmondjam mit is ünnepelünk, és hogy Jézus újra elfog jönni. Valaki azt mondta, hogy azért felejtik el az emberek, mivel ez az egyedüli ünnep ami Jézusról szól egyedül, mert ugye az embereknek nem volt nagy öröm, hogy Ő haza ment, csak az Atya örült neki, meg a Mennyország "polgárai" (angyalok, vének) és persze maga az Úr Jézus. És ami nem rólunk szól azt úgy könnyen elfelejtjük ünnepelni, mert sokszor olyan nehéz örülni az örülökkel és sirni a sirokkal. De annál nagyobb lesz az öröm majd azon a napon mikor eljön értünk, persze akkor ha az Övéi vagyunk és elfoglaltuk már most a helyünket amit elkészitett nekünk az Ő országában, de jó az, hogyha még ez nem történt meg akkor még van rá lehetőségünk. Mivel Jézus mikor felment a Mennybe kinyujtotta a kezét és ahogy áldotta a tantványait, úgy emelkedett fel. Neki még ma is kivan nyújtfa felénk az Ő áldó keze, a kérdés csak az, hogy te meg én elfogadjuk, vagy elutsitjuk.
Az is fantasztikus, hogy mikor elment nem úgy ment el, hogy na én mostmár befejeztem küldetésem és viszlát haza mentem, hanem még akkor is velünk törödött és megigérte, hogy elküldi nekünk a Szentlelket, aki által velünk lesz minden nap a világ végezetéig, és milyen jó, hogy Ő az igéreteit mindig megtartja és hogy elküldte az Ő Szentlelkét.
Kérjük azt az Úr Jézustól, hogy nekünk is adjon egy helyet az Ő országában, fogadjon be bennünket és töltsön be az Ő Lelkével.
Ne feledd Jézus áldó keze fölötted s kivan nyújtva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése