2010. május 26., szerda

Szesszió avagy stresszió?

Hát jó kérdés az főleg aktuális azoknak akik egyetemisták és elkezdődőtt a szesszió. Hát nekem is megkezdődőtt és ma le is járt az első nagy vizsgám sejtbiológiából, aztán az eredmény az még csak ezután derül ki. De örülök, hogy ezen túl jutottam, mert azt mondtam ha lejár a sejtbiom és az anatóm akkor le jár a stresszió és kezdődik a szesszió, mivel a fiziológia és a biokémia marad hátra, hát mindkettőt nagyon szeretem és számomra könnyűnek is tűnik, (habár a diákok 75% ezektől fél a leginkább) mivel én inkább reál beállitottságú vagyok. Na de az Úr velem volt a vizsgán is és az eredmény az rajta áll en amit tudtam leirtam. Nagyon jól esett, hogy jó formán haza se értem és már rögtön csöngött a telefon és utánna sorra egész estig, rendre felhivtak az "emberkék", hogy lássák, hogy ment a vizsga és mondták, hogy imádkoztak értem és továbbra is teszik. Nagyon hálás vagyok ezért, mert úgy érzem, hogy az imádság meg az Úrba vetett hit és bizodalom az ami átformálja a stressziót szesszióvá. És jó tudni azt, hogy nem egyedül vagyok és nem egyedül harcolok, hanem egy csomóan imádságaikban velem együtt harcolnak. Ne feledjük azt, hogy az Úr Jézus azt mondta "kérjetek és megkapjátok, hogy örömötök teljes legyen", épitsünk az Ő igéreteire.
Kedves barátaim és minden egyetemista, rajtatok áll, hogy hogyan élitek meg ezeket a heteket stresszként vagy pedig hittel, hogy tanultok és a bölcsesség Istene eszetekbe jutattja a kellő időben. Bátoritalak benneteket, hogy ne veszitsétek el bizodalmatokat és felfelé nézzetek, és még annyit, hogy imádkozok értetek, hogy tapasztaljátok meg hogy nekünk nem a kis értelmünk Istenében kell bizzunk, hanem egy hatalmas Istenünk van akinek semmi sem lehetetlen. :)

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Blog körkérdéses játékra hívlak! Nézz be hozzám:) Szeretettel: Emese

    VálaszTörlés