2010. november 26., péntek

Mindig azt kapom amire szükségem van...

Egy nagyon áldott napban volt részem, amikor Isten tudott beszélni velem meg én is vele. A reggel, talán a szomorkás idő miatt is, de valahogy olyan lehangolóan indult (habár a hónak nagyon örültem, mikor reggel 5:45 apukám felébresztett, ugyanis mindig ő szokott telefonon ébreszteni, és mondta hogy nézzek ki az ablakon). Reggel 8-tól anatómia kurzusom volt a klinikán, és valahogy nagyon nem tudtam élvezni az előadást, na persze a tanárnőt sem. Igy arra gondoltam, hogy mégis hasznosan fogom tölteni az időt és elövettem a "Mai Ige"-t (www.maiige.hu) és elkezdtem olvasni. Hát az ige az volt "...szeressétek egymást...", a cim: "szeretni az embereket", nagyon örültem ennek mivel épp a tegnap irtam, hogy szeretnék a tökéletes Szeretet közvetitője lenni. Bevallom jó dolgokra hivta fel a figyelmem amiket fel is irtam egy lapra ami mindig nálam lehet és segithet az alkalmazásban. Röviden ezeket a pontokat megemliteném: 1. az emberek bizonytalanok- adj nekik biztonságérzetet "Nem maradok el tőled, sem el nem hagylak téged."(zsid13,5), 2. az embereknek szűkségük van arra, hogy különlegessen érezzék magyukat- dicsérd őket, 3. az emberek jobb holnapot keresnek- adj nekik reményt, 4. az embereknek megértésre van szükségük- figyelj rájuk, hallgasd meg őket, 5. az embereknek példaképre van szükségük- légy te is az!
Azután elkezdtem azokat az igéket olvasni és leirni egy lapra amiket az Úrtól kaptam,és ezeket most veletek is megszeretném osztani. Hadd bátoritson benneteket most, vagy ha olyan helyzetbe kerültök.
"Legyetek erősek és bátrak, ne féljetek, és ne rettegjetek...mert velünk van...Istenünk, az Úr, aki megsegit bennünket."(2krón32,2-8)
"De téged megmentelek...igy szól az Úr, és nem kerülsz azoknak az embereknek a kezébe, akiktől iszonyodsz."(jer39,17)
"Ne félj.... Ha vizen kelsz át, én veled vagyok, és ha folyókon, azok nem sodornak el. Ha tűzben jársz, nem perzselődsz meg, a láng nem éget meg."(ézs43,1-2)
"Ne féljetek, és ne rettegjetek.... mert nem a ti háborútok ez, hanem az Istené."(2krón20,15)
"A világon nyomorúságotok van, de bizzatok: én legyőztem a világot."(jn16,33)
"Békében fekszem le, és el is alszom, mert csak te adod meg, Uram, hogy biztonságban élhessek!"(zsolt4,9)
"Akik az Úrhoz kiáltanak, azokat meghallgatja, és kimenti őket minden bajból."(zsolt34,18)
"Akkor majd bizol, mert lesz reménységed, körülnézel és nyugodtan lefekszel."(jób 11,18)
"Harcolni fognak ellened, de nem birnak veled, mert én veled leszek: megsegitlek és megmentelek- igy szól az Úr."(jer15,20)
"Sem a félelmei.... sem a holnap miatti aggodalmak... még a pokol hatalmai sem.... a teremtett világban semmi sem választhat el minket az Isten szeretetétől."(róm8,38-39)
"Benned biznak, akik ismerik nevedet, nem hagyod el, Uram, azokat, akik hozzád folyamodnak."(zsolt9,11)
"Az Úr a te őriződ, az Úr a te oltalmad jobb kezed felől... megőriz tége minden bajtól, megőrzi életedet. Megőriz az Úr jártodban- keltedben, most és mindenkor."(zsolt121,5-8)
Véssétek a szivetek falára ezeket az igéket, és semmiért se aggódjatok, és ne csüggedjetek el, mert nekünk egy olyan Istenünk van aki nem hazudik, és amit mond, azt mind valóra váltja.
Anatómia kurzus után, az egyetemen folytattam 3ig, mivel hamarabb elengedtek anatómia gyakról. Örvendtem, mert igy haza jöttem és készitettem valami sütit, amivel elmentem egy barátnőmhöz, akivel szoktam együtt imádkozni. Egész estig ott voltam, egy nagyon jót beszélgettünk, ő is kiöntötte a problémáit, meg ami nyomassza és én is. Azután imádkoztunk, és olyan felemelő volt ez az imádság, mivel annyira éreztem Isten jelenlétét és annyira az Ő Lelke által tudtam imádkozni, és igazából nem is önmagamért, hanem másokért, akiket az Úr nekem adott, vagy legalábbis körém. Felelőséget érzek azok iránt akik körülvesznek, és annyira szeretném, ha méginkább Krisztust tudnám tükrözni az emberek felé, és az Ő jó illatát árasztani, az Isten mosolya lenni. Mindig azt kérdik tőlem, hogy miért mosolygok, hogy tudok még akkor is mosolyogni, mikor "gondterhelt" vagyok, amikor annyira nagy fellegek veszik körül az életem. Erre a válaszom mindig az, hogy bármilyen picinyke és törékeny vagyok is, senki és semmi sem akadályozhat meg abban, hogy szivből mosolyogjak, s igy, mint Isten kis virágszála a szeretet jó illatát árasszam ebben a kedvtelen világban, én magam akarok lenni az Isten mosolya ( és ezt neked is mondom kedves barátom, hogy te magad légy az Isten mosolya). "Egy mosoly nem kerül semmiben és mégis nagyot visz véghez. Gazdaggá teszi azt aki kapja, és aki adja nem lesz szegényebb." Az imádság után a barátnőmön keresztül egy igéretet kaptam az Úrtól, amit úgy gondoltam veletek is megosztok, ugyanis Isten igéretei mindenkire egyformán érvényesek. "Ha az Urat tartod oltalmadnak, a Felségest hajlékodnak, nem érhet téged baj, sátradhoz közel sem férhet csapás. Mert megparancsolja angyalainak, hogy vigyázzanak rád minden utadon, kézen fogva vezetnek téged, hogy meg ne üsd lábad a kőben. Eltaposod az oroszlánt és a viperát, eltiprod az oroszlánkölyköt és a tengeri szörnyet. Mivel ragaszkodk hozzám megmentem őt, oltalmazom, mert ismeri nevemet."(zsolt91,9-14) Ezt az igét eddig is ismertem és ma este mégis olyan különlegesen szólt hozzám és adott valamit amit nem lehet szavakban kifejteni. Egyszerűen csak állni és csodálni tudom Istent, nem tudom eléggé megköszönni, hogy kiragadott a bűnből és a hiábavaló életből, és célt, értelmet adott az életemnek, egy új életet adott. Dicsőség neki ezért. Amugy mindjárt elfelejtem, hogy ma azt is megtapasztaltam újra, hogy imameghallgató Istenem van, mivel imádkoztam valamiért édesanyámért, és édesanyámnak megadta azt az Úr, ezért is dicsőség Neki.
Haza fele jövet pedig a barátnőmmel beszélgettem, azután úgy sikerült éjfélig beszélgetni. Nagyon jó volt és nagyon feldobott ez a beszélgetés, főleg az eleje annyira boldoggá tett amikor bizonyságot tehettem ezekről a dolgokról neki, amiket most veletek is megosztottam, és még arról, hogy Isten hogyan munkálkodik. Örültem, hogy beszélhettünk, és nagyon hálás vagyok érte, mivel ő az a lány akit nem rég ismertem meg és akit nap mint nap jobban szeretek, és sokat imádkozok érte. (Ti akiknek már élő kapcsolatotok van Istennel, kérlek, hogy imádkozzatok érte, mert úgy gondolom minden egyes érte mondott imára szüksége van, ne kérdezzétek, hogy miért imádkozzatok, ti csak imádkozzatok, mert az Úr ismeri Őt és ismeri helyzetét, Ő tudja, hogy miért).
Most már többet nem is irok mivel nagyon késő van mindjárt éjjel kettő és mé szeretnék olvasni, aztán pedig reggel korán kell kellnem (vagyis mikor apukám költ:) ), mivel nagyon sok tanulni valóm van.
Legyetek áldottak és kapaszkodjatok az Úr Igéiben, igéreteiben, mivel azokban megtartó és megmentő erő van! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése