2010. november 24., szerda

Mindenre van válasz...

Sokszor nem igazán értem Istent, hogy mit miért enged meg az életemben. Ott van bennem egy csomó kérdőjel és "Miért?" Isten felé. De örülök annak, ha utólag ki tudom mondani, hogy megérte. És most valahogy ez van az életembe amire azt tudom mondani, hogy megérte és nagyon hálás vagyok. Nagyon hálás vagyok Istennek igy utólag azért, mert az anatómia tanárnő annyit szivatott vizsgákon és elvágott nekem pedig újra kellett mennem. Lehet most furcsán néztek ez a mondatom után. De az ősszel egy ilyen pótvizsga stresszes alkalommal ismerkedtem meg egy nagyon kedves lánnyal, aki évfolyamtársnőm (de úgy valahogy az embernek nem sikerül egy év alatt 97 embert megismerni és megbarátkozni vele) és elkezdtem beszélgetni vele és örültem, hogy bátorithattam és bizonyságot tehettem neki, közben a bibliakört is emlitettem. És két hete rendszeresen jár bibliakörre és van vágy benne arra, hogy mégjobban megismerje Istent és még többet kapjon belőle. Ennek nagyon nagyon tudtam, és tudok örülni és ezért a lányért nagyon hálás vagyok Istennek még akkor is ha ennek egy anatómia pótvizsga volt az ára. Valahogy úgy tapasztalom, hogy Isten minden kérdésünket megválaszol, vagy előbb vagy utóbb, de nem hagy válasz nélkül minket. És Isten minden rosszból tud kihozni valami jót.
Meg kell tanuljunk körülményeinkkel megelégedettek lenni és minden helyzetben várni türelmesen addig amig Isten válaszol, addig amig Ő lép és cselekszik.
A hálával kapcsolatban a következő kis pp jutott eszembe: http://www.youtube.com/watch?v=qwjV7DplCDY&feature=related
Sokszor olyan nehéz kimondani Istennek, hogy "legyen ahogy te akarod", főleg ha nehezebb, szorultabb helyzetbe kerülünk. Mikor minden úgy megy ahogy mi akarjuk, akkor könnyű az Ő akaratára is igent mondani. Nekem nagyon nehéz volt a bukásokban azt kimonadani "Igen Atyám. Legyen a te akaratod szerint". De megéri, mivel Ő sokkal bölcsebb és sokkal inkább tudja, hogy mi jó nekünk. Ez jól ki van fejtve a következő pp: http://www.youtube.com/watch?v=0EvpAFlVFFk&feature=related
Megéri, hogy megnézzétek ezeket, mert tanulságosak.
Közben zajlik az élet, tele a napok zsufolásig tanulással és egyetemmel, de ezért is hálás vagyok, mert az Úr adott lehetőséget arra, hogy tanuljak és még hálásabb vagyok azért, mert azt tanulhatom és csinálhatom amit szeretek és amire mindig is vágytam, igy tehát nem panaszkodom. Amikor úgy érzem, hogy nagyon nehéz és túl sok van (mint most is), akkor az jut eszembe, hogy az Úr soha nem ad többet, mint amit eltudok hordozni. Sőt Ő a feladataimhoz kellő erőt is ad.
Épp azzal a lánnyal levelezek akiről előbbi bejegyzéseimbe irtam, és valahogy Ő úgy van hogy a hit, a teljes hit még hiányzik nála, de törekvés van benne arra, hogy úgy igazán tudjon hinni, és tudjon mindent elhinni amit Isten mond vagy éppen nem mond ki. Sokszor nehéz hinni, de megéri, mert hit nélkül lehetetlen csodákra várni, bolond hazugság. "Hinni kell amikor összedől a világ, a romok tetején tombol az élet. Hinni kell amikor azt mondják nincs tovább a régi képeket csak újra cseréled..." Egy szóval mindig minden helyzetben hinni kell, mert hittel hegyeket mozdithatunk meg, ezt maga az Úr Jézus mondta. Ez a lány két Pintér számot küldött nekem amik erről szólnak, hogy hinni kell. És mivel az én életemet a hit határozza meg a leginkább és a blogom is a csodákra képes hitről szól úgy gondoltam, hogy felteszem nektek is, hallgassátok meg és higgyétek el. www.youtube.com/watch?v=tZCwHQdJrCE, www.youtube.com/watch?v=6RFnaZz6gC8
Kedves barátaim és olvasóim azt kivánom nektek, hogy tudjátok mindenben meglátni Istent és tudjatok méginkább hinni Benne. Ne felejtsétek, hogy a felhők mögött mindig ott van a Nap, csak azért nem látszik a fénye mivel a felhők eltakarták, de mikor a felhők tovább mennek, akkor a Nap is újra ragyogni tud. Lehet, hogy most a te életedben is felhők vannak, de tudd, hogy a Nap is ott van, és hamarosan újra ragyogni fog! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése