2010. december 24., péntek

Áldott karácsonyt!

Krisztus megszületett! - kivánom, hogy ezen az ünnepen neked is legyen élő találkozásod a megszületett Megváltóval. Ha még nem született meg a szivedben, akkor ezen az ünnepen fogad be Őt, ne küldd a hideg istálóban, ne utasitsd Őt el, hanem hadd szülessen meg a szivedben, az otthonodban, töltse be életed az Ő békességével, szeretetével, örömmel. Igy teljesen betelve vele fogsz tudni igazán ünnepelni. Az ünnep nem az ajándékokból áll, sem a pompás karácsonyfáról szól, vagy a finom ételekről és a meleg családi körről, hanem ennél többről, Jézus Krisztusról. Ma az Ő születésnapjára emlékezünk és azt ünnepeljük. Vajon téleg Őt ünnepled? Vagy eszedbe se jut, az egész csak egy 2000 éves mese számodra? Gondolkozz el ezen, és ma mikor az ajándékokat bontod ki a karácsonyfa alatt, akkor jusson eszedbe, hogy Isten a legnagyobb ajándékot nyujtja neked, az Ő Fiát, aki azért jött, hogy életét adja érted, hogy kifizesse a bűntetésed, hogy neked egy boldog életet és főleg egy örökéletet adhasson az Atya.
Örülök annak, hogy újra karácsony van és főleg annak, hogy sz én szivembe már megszületett a Megváltó, és ezen az ünnepen Őt helyezhetem középpontba és Őt ünnepelhetem. Soha nem volt igazi karácsonyom, addig amig Jézus nem született meg a szivembe, azóta igazán tudok ünnepelni, és öröm, béekesség, szeretet tölt be és nem csak karácsonykor, egy évben 3 napig, hanem mindennap. Mivel a karácsonyt a családdal szoktuk ünnepelni, igy ma én is haza megyek (már jó négy hónapja nem voltam otthon), és csak egy kivánságom van ezen a karácsonyon, hogy az édesapám szivében is megszülessen a Szabaditó, és hogy azok az emberek is megértsék a karácsony lényegét akikért naponta szoktam imádkozni, hogy találkozzanak ezen az ünnepen Jézussal! (Ezt azért is irtam, mivel nagyon sokan azzal ették az életemet, hogy irjak levelet az angyalnak, és én mondtam hogy nem szoktam levelet irni. Akkor azt mondták, hogy irjam a blogomba, hogy mit szeretnék kapni ezen a karácsonyon. És hiszem, hogy ezt Isten angyalai megtudják adni!)
"Mert egy gyermek születik nekünk, fiú adatik nekünk. Az uralom az Ő vállán lesz, és igy fogják nevezni: Csodálatos, Tanácsos, Erős Isten, Örökkévaló Atya, Békesség fejedelme!"(Ézs9,5)
Kedves barátom és olvasó kivánom, hogy legyen egy nagyon áldott karácsonyod, és fogadd el a Fiút, aki neked adatik!

1 megjegyzés:

  1. áldott karácsonyt Neked!
    világíts az új évben is, mint eddig.
    szeretettel

    VálaszTörlés