2010. december 31., péntek

Óév küszöbén...

Hálaadásom poharát emelem az Úrnak ezért az elmúlt esztendőért! Úgy érzem, hogy ebben az évben az Úr feletébb megáldott, mint sem gondolni tudtam volna. Ha visszapillantok és újra lejátszódik bennem ennek az évnek minden pillanata, akkor azt tudom mondani, hogy nagyon erősen szeret az Úr, Ő gondot visel rólam, sasszárnyakon hordozott. Az év első napján azt az igét kaptam Tőle, ami egész évben vezér igém volt, hogy "Kelj fel tündökölj, mert eljött világosságod, rád ragyogott az Úr dicsősége. Bár még sötétség boritja a földet, sűrű homály a nemzeteket, de fölötted ott ragyog az Úr, dicsősége meglátszik rajtad."(Ézs60,1-2) És akkor amikor ezt olvastam nem értettem, hogy mit akar ezzel mondani az Úr, de ma már nem csak értem, hanem tudom is, mert az Úr ezt a nekem tett igéretét beváltotta ebben az évben. Nagyon hálás vagyok azért, mert Ő lehajolt hozzám és felemelt a bűneim mocsarából, és az Ő gyermeke lehetek. Nagyon sokat formált ebben az évben is az én Mesterem, és sokat csiszolt rajtam, dicsőség ezért Neki. Nem részletezem mennyi mindennel áldott meg, ugyanis egy csomó mindent már megosztottam a bejegyzéseimben. Amit viszont megosztanák veletek, az az, hogy 134 igéretet adott az Úr nekem ebben az évben, 118 "Ne félj" igével bátoritott, és még ezenkivül mennyi bátoritó, helyzetre szóló igék, megtanitott hálásnak lennem olyan dolgokért, amikért eddig nem tudtam az lenni, megtanitott arra, hogy aki Őt szereti annak minden javára van, még azok a dolgok is, amik emberileg nézve nem úgy tűnnek, megtanitott más perspektivából is nézni a dolgokat és úgy megélni azokat. Megtanitott arra, hogy minden harc a térdeimen dől el, és arra, hogy kitartóan imádkozzak, szivem ügye legyen embertársaim sorsa, legfontosabb Ő legyen számomra. Igaz az, hogy "keressétek először Istennek országát, és azonkivül minden megadatik nektek". Örülök azért, hogy sikerült augusztus óta újra kiolvasni a Bibliát elejétől végik, könyvenként venni és belemélyülni, és tudjátok azt tapasztaltam, hogy a régi Igének, mindig új és aktuális üzenete volt számomra. Hálás vagyok azért is, hogy ezt az évet is hittel harcolhattam meg, és igy Vele nagy dolgokat érhettem el. Az életem mottója "Mindent Vele, semmit Nélküle".
Ez az év teljesen Róla szólt, én senki és semmi vagyok, csupán egy porszem, akit kiválasztott az Úr, és az életem csak azt bizonyitja, hogy hozzám való kegyelme nem lett hiábavaló. Blogot is azért kezdtem irni, hogy minél több ember megismerhesse Őt az életem által, az Ő szeretetét, nagyságát, hatalmát, tökéletességét. Tudjátok ezek a bejegyzések nem rólam szólnak, és arról, hogy ki vagyok én és mire vagyok én képes, hanem arról, hogy kicsoda Isten és mire képes Ő, mennyi mindent véghez tud vinni egy ember életében, ha teljesen odaszánja magát Neki. Egy barátnőm járt egy pszichológushoz, és annak beszélt a blogomról, és az pedig arra volt kiváncsi, hogy vajon mennyien olvasnak egy keresztyén blogot, igy megtudtam hogy kell megnézni, hogy hányan követik, és 992-en olvassátok a bejegyzéseim 15 országból, a föld különböző részeiről, mikor ezt megláttam nagyon meglepődtem, és egy vágy fogalmazodott meg bennem bárcsak mind megismernétek Istent, és befogadnátok Őt az életetekben, engednétek, hogy Ő benneteket is teljesen átformáljon és megáldjon. Tudjátok Isten egy győzedelmes életre hivott el minket, Ő maga mondta:
"Aki győz, annak enni adok az élet fájáról, amely az Isten paradicsomában van."(Jel2,7b)
"Aki győz, annak nem árt a második halál."(Jel2,11b)
"Aki győz, annak adok az elrejtett mannából, adok neki fehér kövecskét is, és a kövecskére új nevet, amelyet senki sem tud, csak az, aki kapja."(Jel2,17b)
"Aki győz, és megtartja mindvégig az én cselekedeteimet, annak hatalmat adok a pogányok felett, hogy legeltesse őket vasvesszővel, törje őket össze, mint a cserépedényeket, ahogyan én is hatalmat kaptam erre az én Atyámtól, és annak adom a hajnalcsillagot."(Jel2,26-28)
"Aki győz, az öltöztetik fehér ruhába, annak a nevét nem törlöm ki az élet könyvéből, hanem vallást teszek nevéről az én Atyám előtt és angyalai előtt."(Jel3,5)
"Aki győz, azt oszloppá teszem az én Istenem templomában, és onnan nem kerül ki többé, felirom rá az én Istenem nevét, és az én Istenem városának, az új Jeruzsálemnek a nevét, amely a mennyből száll alá az én Istenemtől, és az én új nevemet."(Jel3,12)
"Aki győz, annak megadom, hogy velem együtt üljön az én trónusomon, mint ahogy én is győztem, és Atyámmal együtt ülök az ő trónusán."(Jel3,21)
"Aki győz, örökölni fogja mindezt , és Istene leszek annak, az pedig fiam lesz."(Jel21,7)
Az az én vágyam, hogy bárcsak győzedelmes életet tudnánk élni, és Isten igéretei mindannyiunkon beteljesülne.
Kedves barátóm azt kivánom neked, hogy ennek az évnek az utolsó estéjén ne vessz el a pia, a buli vagy talán épp a magányban, hanem tudjál magadba fordulni, elcsendesedni és hálát adni azokért az áldásokért, amikben Isten ebben az évben részesitett, és akarjál új évet, új életet kezdeni Vele!
"Mert csak én tudom, hogy mi a tervem veletek -igy szól az Úr-: békességet és nem romlást tervezek, és remémyteljes jövő adok nektek."(Jer29,11)
Egy ilyen áldott reményteljese jövőt kivánok számodra, amilyent csak egyedül Isten tud megadni.
Áldásokban gazdag, békés, boldog új évet mindannyiotoknak!

1 megjegyzés:

  1. ez nagyon szep volt,kivanok egy oromteli boldog uj evet s sok sikert tovabbra is az egyetemen regi osztaljtarsnod kincso:)

    VálaszTörlés