2010. december 16., csütörtök

Más,mint amit terveztem...

Ember tervez, Isten végez- szokták mondani. Az én esetembe is valahogy igy volt a tegnapi nap (merem igy irni, mivel most már péntek reggel négy óra van). Irtam, hogy megyek gyerek otthonba kántálni román fiatalokkal, mivel meghivtak. Azonkivül, hogy nagyon megfagytunk egy nagyon áldott alkalom volt. Nem tudom azt az érzést ami betöltött mikor ezeket a gyerekeket láttam leirni. Egyszerűen jött, hogy sirjak és imádkozzak értük. Az Úr betudja tölteni az űrt az életükben. Énekeltünk egy jó pár éneket, azután egy rövid jelenet volt, miután megajádékoztuk őket. Ezek után ők is megleptek minket egy énekkel, nagyon jól esett hallani, hogy mennyire szivből énekelnek. Az Úr áldja meg őket, és vegye körül őket az Ő szeretetével. Azután nem ügyeletbe mentem a korházba, ahogy tervben volt, mivel már nagyon rég egy csomó barátom meghivott vacsorázni különböző éttermekben, de persze nekem soha nem volt időm elmenni. Ma este is telefonált a barátnőm és két barátom, hogy menjek velük a Magesticbe vacsorázni, meglepetésükre el is fogadtam a meghivást és elmentem. Egy nagyon jó estét töltöttünk együtt, már nagyon rég nem nevettem ilyen sokat, olyan jó volt teljesen az élet gondjairól megfeledkezni. Végül nem is bántam hogy elmentem. Úgy érzem az utóbbi időben nem igazán volt időm kikapcsolodásra, csak nagy rohanás volt minden, egyetem, tanulás, korház, lelkigondozás. Önmagamra nem igazán volt időm, na hát most ezt probálom bepótolni. Miután haza jöttem gondoltam nem fekszem le, hanem inkább vasalok,mosok és takaritók, igy sikerült megcsinálni a karácsonyi nagy takaritást: ablakokat megpucolni, ajtókat lesurolni, a házat egyszerűen ragyogóvá tenni. Olyan jól eső érzés most ülni a meleg szobába, ahol csend van és béke. Mindig mikor jönnek hozzám, megjegyzik hogy olyan otthonias nálam, meg olyan jól érzik magukat, ez csak azért van, mert a házunkat Isten békessége és jelenléte tölti be, Ő a ház gazdája, és mindennek résztvevője. Ő zörget mindenkinek az ajtaján és aki befogadja ahoz bemegy " Ime az ajtó előtt állok, és zörgetek, aki meghallja az én hangomat, ahoz bemegyek és vele vacsorálok és ő én velem". Nagyon örülök annak, hogy én kinyitottam neki az ajtót és Ő bejött hozzám , és azóta velem van. Kedves barátom, tapasztalatból megéri befogadnod Őt.
Most pedig épp az emaileim olvastam, egy volt osztálytársnőm irt, akinek levelét örömmel és szivembe hálával olvastam, mivel arról irt, hogy Krisztust elfogadta személyes Megváltójának és a Vele való kapcsolatáról. Örülök annak, hogy 11. osztályba átjött hozzánk, és az Úré a dicsőség, mivel ez a lány felismerte az életembe Krisztust. Ez újra abban erősitett meg, hogy én bátran valljam meg Őt és mutassam be az én életembe, mivel sose tudhatom, hogy kire mi hat és ki dönti el, hogy neki is erre a Krisztusra, Megváltóra van szüksége. Akik az Úrban vagytok kérlek, hogy imádkozzatok ezért a lányért, hogy megtudjon maradni a hitben, legyen kitartó és tudja felvállalni mások előtt is Őt, mivel azt irta ez még nem igazán megy neki. "De aki elkezdte bennünk a jó munkát, az be is végzi a Krisztus Jézus napjára."
Ma reggel még nagyon jó volt az, hogy az Úr válaszolt nekem a mai igén keresztül: "Isten olyan gyorsan tud lépni, hogy mig egy nap úgy érzed, hogy elszabadult a pokol az életedben, másnap már olyan, mintha mennyben lennél Mindkét esetben "...Isten az aki munkálkodik bennetek". A Biblia olyan szavakat használ, mint: azonnal, rögtön, hirtelen, hogy emlékeztessen minket arra, hogy amikor Isten mozdul, akkor készen kell állnunk arra, hogy mi is mozduljunk. Nem fogja harsonákkal és fanfárokkal hirdetni, tehát készen kell állnod, főleg akkor, ha valamire már régóta vársz. Lehet, hogy csak egy pillanat választ el attól a választól, amit kerestél. Ennyi időre van szüksége Istennek, ahhoz, hogy megváltoztassa a dolgokat: egy pillanatra! Ne hagyd, hogy a csüggedés elgyengitse a hited, vagy a késlekedés ellopja a lehetőségedet!...Semmi sem fontosabb, mint az, amit Isten éppen most mond és tesz az életedben: nem fontosabb az, ami az otthonodban történik, sem mások tettei vagy véleménye nem fontosak. Csak az számit, hogy állj készen."
Hát ezzel az Úrnak sikerült padlóra tennie, mivel nagyon aktuális dolgot mondott, igy hát készen állok és elfogadom a legjobbat amit Isten kinál.
Kedves barátom légy kitartó és légy kész várni az Ő időzitésére, mivel az tökéletes, ugyanakkor állj készen. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése