2010. december 3., péntek

Újra hétvége...

Nem tudom, hogyan működik, de valahogy az idő nagyon repül, most volt péntek és újra péntek. Közbe egy csomó minden történik. Ennek őszintén örülök, mert ma is felhivott egy barátom, akivel rég nem beszélgettem, szerintem több, mint egy hónapja, és kérdem, hogy mik történtek azóta az életében, és mondja, hogy semmi új nincs. A tegnap itt volt egy barátom, én közbe éppen a hétvégi nagy takaritást csináltam, és közbe meséltem neki a heti eseményeket, azután mondom neki, hogy ő is meséljen valami, ne mind csak én beszéljek. Erre ő azt mondja, hogy neki nyugodt kis csendes élete van és vele semmi különös nem történik, nem úgy mint velem. Mondtam is neki, hogy én ezt nem nevezem életnek amikor egyik napot átéljük a másik után, valahogy úgy tapasztalom, hogy olyan sok ember "élő halott". Nagyon örülök annak, hogy az én életem nem ilyen, és hogy téleg élhetek és maximálisan kihasználhatom az időt amit Istentől kaptam. A tegnap egyetemen voltam, aztán ebédet készitettem amit a barátnőmmel elfogyasztottunk, azután pedig megtartottuk a kis imaközösségünket, és együtt vittük az Úr elé azt ami a szivünkön van és azokat is akiket Ő a szivünkre helyezett. Azután ahogy emlitettem takaritottam, mostam és tanultam reggel fél négyig. Igy nem volt időm számitógépet bekapcsolni és irni. Reggel 8ra mentem a klinikára, mivel anatómia kurzusom volt. Azután ott maradtam és felmentem a sebészetre, megnéztem két műtétet, egy lágyék sérvet, és egy gyomor rákot, amin sajnos már nem lehetett segiteni, mivel annyira elterjedt és áttevődött más szervre is. Közbe betegeket is irtam össze, akiket holnap ki kell kérdezzek a TDK dolgozatomhoz. Jó volt az, hogy a két kedvenc rezidensem műtőtt és az még jobb, hogy az a lány akiről már annyit irtam volt az aszisztens aki adta az eszközöket. Olyan jól esett az, mikor rám mosolygott és az is, hogy a rezidensek magyaráztak, nem éreztem úgy magam, hogy kis egyetemista aki a sarokba és meg se szólajon, sőt olyan szeretetteljes volt a légkör. Miután ezek lejártak lementem a morgába, mivel volt gyerek boncolás és mindig a boncmeseterek engedik, hogy én varjam össze, ezzel is gyakorolhatom a sebészi varásokat, amiket műtét nézés közben ellopok. Nagyon jól ment a Donati- féle varrás, aminek nagyon örültem. Kettő volt mikor végeztem és haza jöttem. Itthon pedig folytattam a tanulást, és még folytatom csak gondoltam, hogy amig egy kicsit kikapcsolodok az agyidegekből, addig megosztom veletek is a napi örömeimet. Aminek leginkább örülök az az, hogy ma is az Úr rám mosolygott és újra egy csomó mindennel bátoritott, ezeket az igéket veletek is megosztom. Kivánom, hogy az Úr titeket is tudjon általuk bátoritani és főleg azt kivánom, hogy naponta tudjatok meriteni az élet és az erő forrásából, Jézus Krisztusból!
"De én Istenhez fordulok, Istenre bizom ügyemet."(Jób5,8)
"Van-e valami lehetetlen az Úr számára?"(1Móz18,14)
"Hagyd az Úrra a te utadat, és bizzál benne, majd Ő teljesiti."(Zsolt37,5)
"Semmi felől ne aggódjatok, hanem imádságotokban és könyörgésetekben minden alkalommal hálaadással tárjátok fel kivánságaitokat Isten előtt."(Fil4,6)
"Minden gondotokat Őreá vessétek, mert neki gondja van reátok."(1Pt5,7)
"Mielőtt kiáltanának, én már válaszolok, még beszélnek, én már meghallgatom."(Ézs65,24)
"Nagy hatása van az igaz ember buzgó könyörgésének."(Jak5,16)
"Szeretem az Urat, mert meghallgatja könyörgésem szavát. Felém forditotta fülét, ezért Őt hivom segitségül, amig csak élek."(Zsolt116,1-2)
Ezt pedig a mai igébe olvastam és gondoltam, hogy ide is bemásolom, hogy ti is tudjátok elolvasni, engem megérintett és hálára inditott az a szeretet amellyel Isten szeret, és az, hogy Ő ismer és soha nem hagy el, nem hagy magamra:
"Üzenet számodra! "Mi ismerjük és hisszük azt a szeretetet, amellyel Isten szeret minket..."(1Jn4,16) „Már az idők kezdete előtt ismertelek. Hajszálaid számát is számon tartom. Mint ahogy a gyermek szülőjére hasonlít, úgy teremtettelek téged is saját hasonlatosságomra. Terveim vannak veled. Megadtam neked azokat az ajándékokat is, amelyek ahhoz szükségesek, hogy betöltsd azokat; és amit én adtam neked, azt senki sem veheti el tőled. Ne hanyagold el őket, használd őket naponta! Nyugodj meg, én elkezdtem benned a jó munkát és el is végzem. Én mindig befejezem, amit elkezdtem. Rád vonatkozó igém örökre megáll, és irántad való elkötelezettségem soha nem ér véget. Ebben az életben kihívásokkal kell szembenézned, de ne csüggedj: én elvettem a sátán erejét, így nem tud irányítani téged, és elvettem e világ erejét, így nem tud elpusztítani téged. Ha bajban vagy, emlékezz rá, hogy én itt vagyok, hogy segítsek! Add át nekem a terheidet és én támogatni foglak. Ha az élet terhei rád nehezedtek, és te kimerült és elcsigázott vagy, támaszkodj rám! Én leszek a kősziklád, erős várad, szabadítód és erőd. Ha időnként kudarcot vallasz is, nem fognak félredobni, mert én megtartalak. De légy óvatos: ne fogadj el tanácsot olyanoktól, akik lelkileg vakok, és ne tarts a kétkedőkkel! Találj örömet az én igémben, így, mint a folyóparti nagy tölgy, növekedni fogsz, és életed minden területen felvirágzik. Utóirat: Szívesen hallanék felőled.” „És mi ismerjük és hisszük azt a szeretetet, amellyel Isten szeret minket. Isten szeretet, és aki a szeretetben marad, az Istenben marad, és Isten is őbenne.” (1János 4:16)"
És ami még eszembe jut az a hittel kapcsolatos. Sokan azt mondják, hogy nem tudnak hinni, de Jézus azt mondja "Csak higgy!". Hiszel abban, hogy a szék el fogja birni a súlyodat, ezért ráülsz. Bizol abban, hogy a villanykapcsoló elvégzi a munkáját, ezért felkapcsolod. Mindennapi életed során hiszel olyan erőkben, melyeket nem látsz, és bizol abban, hogy elvégzik azt a munkát, amit te nem tudsz véghezvinni. Jézus is ugyanezt kéri ma tőled. "... hogy aki hisz, annak örök élete legyen őbenne."(Jn3,15)
Összegzésként higgy Benne és éljél Vele!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése