2010. december 1., szerda

Ő mindig megsegit és megerősit...

Nem irtam a napokba, mert egyszerűen nem volt időm bekapcsolni a számitógépet. Hétfőn egyetemen voltam és tanultam az EKG-t, mivel kedden volt belőle tesztem, ami hála az Úrnak nagyon jól sikerült. Közbe volt bibliakör is, ami nagyon hasznos volt, ugyanis arról beszéltünk, hogy mit jelent másokat elitélni, megitélni és szeretni. Hát nekem már a téma felvetésnél az jutott eszembe, hogy Isten azt mondta, különbnek tartsatok másokat magatoknál. Szerintem meg végül mindenki szerint aki itt volt hétfőn az volt a véleményünk, hogy senkit sem szabad elitélnünk, mivel az Úr is azt mondta ne itélj, hogy ne itéltess. Viszont dolgokat vagy bűnöket lehet megitélni és kell is. Szeretni szerintem nehéz, főleg az, hogy mindenkit szeressünk. Ezt nekem nagyon sokat kellett tanulnom, és nagyon sokat "pótvizsgáztatott" belőle az Úr, sőt még most sem mondanám, hogy tökéletesen megtanultam, de viszont törekszem. Nagyon sokat fejlődtem abban, hogy másokat szeressek, és ezt főleg abban látom, hogy olyan embereket szeretek akiket eddig soha nem tudtam, úgy lenéztem őket, például a cigányokat, nagyon szeretem őket, és Isten nagyon a szivemre helyezte őket, sokat imádkozom értük és a cigánymisszióért. Aztán meg ott vannak a különfélke stilusú és tulajdonságu személyek akiket eddig abszolut nem csiptem és nem kedveltem, most pedig szeretem őket, a barátaim lettek és sokat imádkozok értük. Merem azt kimondani, hogy mindenkit szeretni kell, és lehet is, ha a Szeretet a szivünkbe lakik, ugyanis Isten maga a szeretet. Azután a barátnőmmel és még két barátommal, meg persze a lakótársnőmmel filmeztünk, "Levelek Istennek"...ajánlom mindenkinek, hogy nézze meg egy rákos kisfiúról szól, számunkra sok mondanivalója volt. Mikor legelőször megnéztem most két hete, akkor nagyon sirtam és a végén úgy imádkoztam, hogy bárcsak adná az Úr, hogy levél legyek az Ő kezébe, engem is felhasználna annyi ember életében. És rá egy hétre anyukámtól névnapomra kaptam egy igeverset, amit most láttam, hogy a fim végén irja. És mostmár tudom, hogy ez az ige válasz volt arra az imádságomra, és én hiszem, hogy levél vagyok az Ő kezébe. Újra elcsodálkoztat Isten, hogy Ő mennyire komolyan veszi az őszinte imádságokat. Az ige pedig: "Nyilvánvaló. hogy ti Krisztusnak...levele vagytok, amely nem tintával, hanem az élő Isten Lelkével van felirva, nem kőtáblára, hanem a szivek hústábláira."(2kor3,3)
A tegnap pedig ahogy irtam, EKG vizsgám volt fiziológiából. Előtte pedig a klinikán voltam, mivel a barátnőmnek műtötték a nagynénjét lágyéksérvvel. Olyan jól esett menni, mivel a múlt vasárnap óta nem voltam ügyeletbe, mert nagyon sok tanulni valóm volt. Jól esett találkozni két rezidenssel is, akik olyan kedvesek és rendesek velem, most is azok voltak és jól esik, hogy mindig érdeklődnek a dolgaim felől, meg hivnak, hogy menjek mikor ügyeletbe vannak, nem is tudok nemet mondani:). Sajnáltam, hogy a kedvenc dokimmal nem találkoztam, de viszont örülök annak, hogy mondta valaki, hogy vannak változások az életében, és ez csakis azt bizonyitja, hogy Isten elkezdett benne valamit, és "aki elkezdte bennetek a jó munkát, elvégzi a Krisztus Jézus napjára"(fillipi:1,6b). Azután estig újra egyetemen voltam, mikor haza jöttem akkor pedig egy lányt hivtunk meg vacsorára, aki itt van egyetemen és a lakotársnőm ismerte, mert otthon egy suliba jártak. Örültünk annak, hogy vacsora alatt megtudtuk osztani vele Isten szeretetét és azt, hogy neki semmi sem lehetetlen. És annak is örültem, hogy nagyon nyitott ez a lány Isten felé, és egy nagyon rövid ideje befogadta az Úr Jézust az életében. Érte is imádkozunk, hogy erősödjön és gyökerezzen meg az Úrban.
Ma annak ellenére, hogy ünnep volt, a mi évfolyamunknak 5ig tartottak órákat, de nem bántam, mivel egy csomó hasznos dolgot tanultam.
Ezekben a napokban is nagyon sokat kaptam Istentől és gondoltam, hogy most veletek is megosztanám, hadd legyen ez számotokra is bátoritás.
"Az Úr az én kőszálam, váram és megmentőm, Istenem kősziklám, nála keresek oltalmat. Pajzsom, hatalmas szabaditóm és fellegváram, menedékem és szabaditóm."(2sám22,2-3)
"Erőm és pajzsom az Úr, benne bizik szivem. Ő megsegit engem, ezért vidám a szivem, és énekelve adok neki hálát."(zsolt28,7)
"Bizakodva mondhatjuk: az Úr az én segitségem, nem félek, ember mit árthat nekem?"(zsid13,6)
"Jeruzsálemet hegyek veszik körül, az Úr pedig körülveszi az Ő népét mostantól fogva mindörökké."(zsolt125,2)
"Mert a fügefák nem fognak virágozni, a szőlőtőkén nem lesz gyümölcs. Hiányozni fog az olajfák termése, a kertek sem teremnek ennivalót. Kivész a juh az akolból, és nem lesz ökör az istálóban. De én örvenedezni fogok az Úrban, és vigadok az én szabaditó Istenemben.Az Úr Isten az én erősségem."(hab3,17-19)
"Én alkottalak, én viszlek, én hordozlak, én mentelek meg."(ézs46,4)
"Nem hagylak el, sem el nem távozom tőled."(zsid13,5)
"Ime, én veletek vagyok minden napon, a világ végezetéig."(mt28,20)
"Nem olyan főpapunk van, aki ne tudna megindulni erőtlenségeinken, hanem olyan, aki hozzánk hasonlóan kisértést szenvedett mindenben, kivéve a bűnt. Járuljunk tehát bizalommal a kegyelem királyi székéhez, hogy irgalmat nyerjünk, és kegyelmet találjunk, amikor segitségre van szűkségünk."(zsid4,15-16)
"Az Úr vezet majd szüntelen, kopár földön is jól tart téged. Csontjaidat megerősiti, olyan leszel, mint a jól öntözött kert, mint a forrás, amelyből nem fogy ki a viz."(ézs58,11)
Ezek az igék most nekem nagyon jól jöttek és nagyon aktuálisak a helyzetembe, kivánom, hogy Isten ezek által hozzád is tudjon szólni.
A következőt pedig a barátnőmtől kaptam emailben, épp vasárnap jutott eszembe ez az ige, és olyan hálás voltam érte az Úrnak, és hálás vagyok, hogy mindennap eszembe jutattja.
"Ha kiált hozzám, meghallgatom, vele leszek a nyomorúságban, kiragadom onnan, és megdicsőitem őt."(zsolt91,15)
Kedves barátaim és olvasóim kivánom, hogy bizzatok benne, és kiáltsatok hozzá, azért, hogy megtapasztaljátok az Ő hatalmát és dicsőségét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése