2010. december 19., vasárnap

Krisztus iskolájában...

Csend és béke, gyertya fények, halk Istent dicsőitő zene...ez az ami most betölti otthonom. Közeledik a szeretet ünnepe, a béke és dicsőség ünnepe.
Az elmúlt hétvégémet osztanám meg veletek. Péntek egy nagyon áldott nap volt számomra, amit teljesen az Úr jelenlétében töltöttem. Mivel csak reggel 5kor feküdtem le, ezért a megszokottnál később keltem, sikerült egy kicsit kipihennem magam. Miután felkeltem igéket olvastam és elővettem az imalistám, ami hála az Úrnak majdnem naponta bővül személyekkel, mivel mind többen vannak olyan fiatalok akik keresik Istent, és jó ezekről Istennek beszélni, és Isten elé vinni őket. Azután nem sokára jött a barátnőm, akivel az imaközöségünket tartottuk meg, és olyan jó volt újra az Úr elé járulni és egy akarattal kérni tőle, mivel Ő maga mondta, hogy amit ketten egy akarattal kérnek Tőle, Ő azt megadja. És mi ezt hisszük és ezért kérjük. A napokban már 3x kaptam a következő igét "Járuljunk tehát bizalommal a kegyelem trónusához, hogy irgalmat nyerjünk, és kegyelmet találjunk, amikor segitségre van szükségünk."(zsid4,16) Hát ha az Úr ezt mondja, akkor én bizalommal is járulok, és hiszem hogy kegyelmet találok és imáim meghallgatást nyernek. Este 8tól pedig imaéjszakát tartottunk a gyülekezetbe a fiatalokkal, nem voltunk sokan csak 8an, de elég volt, mivel az Úr Jézus azt mondta, hol ketten vagy hárman összegyűlnek az Ő nevében Ő ott van közöttük. Én nagyon is megtapasztaltam, hogy ott volt az Úr és jó volt közösségbe is hozni kéréseinket Isten elé, és egy akarattal kérni Tőle, mert Ő azt is mondta, hogy "kérjetek és megkapjátok, hogy örömötök teljes legyen". John Wesley azt mondta "Nagy dolgokat tehetünk, ha imádkozunk, de semmi nagyszerűt nem tehetünk addig, amig nem imádkozunk." És ez nagyon igaz. Az Úr Jézus is nagyon sok csodát tett, halottakat támasztott fel, betegeket gyógyitott meg, de Ő is nagyon sokszor félre vonult a sokaságtól és éjszakákat töltött azzal, hogy imádkozott, vagy korán reggel kiment a hegyre és imádkozott. Az Úrral való kapcsolatom fenntartója és mozgató rugója az imádság. Az ima az ami legjobban meghatározza keresztyén életemet, és azt pedig tudjuk, hogy minden harc a térdeinken döl el. Ezért tehát vegyük fel az imádság fegyverét és úgy harcoljuk meg a hitnek szép harcát. Azután egy barátnőmmel jöttem haza, aki nálam aludt, még vacsit készitettünk és beszélgettünk, és már reggel 4 volt mikor lefeküdtünk. De ennek ellenére még mindig reggel volt mikor felkeltünk, és jó volt együtt igét olvasni és imádkozni. És olyan jót kaptunk az Úrtól "Ha Istennel jársz, az előtted lévő igéret mindig nagyszerűbb, mint a amilyen nagy a mögötted levő fájdalom". Miután a barátnőm elment az ószövetség jegyzeteim készitettem a teológiára. Közben az egyik barátnőmtől aki most Debrecenbe tanul, kaptam egy igét emailben, amit nagyon az Úr küldött nekem rajta keresztül erősitésként "De hála legyen Istennek, aki a Krisztus ereje által mindenkor diadalra vezet bennünket, és ismeretének illatát terjeszti általunk mindenütt."(2kor2,14) Ámen! Újra nagyon későn feküdtem, ma pedig korán keltem. Jó volt már korán reggel rá hangolodni a mennyei hullámhoszra és úgy menni a gyülekezetben. Délelőtt nem abba a gyülekezetbe voltam, amelyikben szoktam járni, hanem egy másik evangéliumi gyülekezetbe mentem el barátaimmal, és az Úr mindig tudja, hogy hova küldjön, azért hogy Ő beszéljen velem. Be kell vallanom, hogy nagyon sokra tanitott az Úr, először is arra, hogy harc folyik a lelkekért, ez erősitett abban, hogy ezután imáimban többet harcoljak, és tanitott a hitető lelkektől való őrizkedésre. A harcok a hivő élet vele járója, mert Jézusnak is voltak harcai, akiknek nincsenek harcai az már legyőzőtt ellenség, mert a foglyok nem harcolnak. Sokan vissza riadnak mikor látják a harcot, de az áldásokat megakarják maguknak szerezni. De ugyanakkor meg is fedett Igéje által "Ahogyan engem szeretett az Atya, úgy szeretlek én is titeket: maradjatok meg az én szeretetemben. Ha parancsolataimat megtartjátok, megmaradtok a szeretetemben, ahogyan én mindig megtartottam az én Atyám parancsolatait, és megmaradok az Ő szeretetében. Ezeket azért mondom nektek, hogy az én örömöm legyen bennetek, és örömötök teljessé legyen. Az az én parancsolatom, hogy úgy szeressétek egymást, ahogyan én szeretlek titeket."(Jn15,9-12) Az öröm forrása a szeretet, ebben engedelmeskedve lehet megmaradni. Nekem már nagyon sokat kellett pótvizsgáznom az Úrnál a szeretetből, talán ez volt az a lecke eddig amit a legnehezebben tudtam megtanulni, és még most sem mondanám, hogy tökéletesen tudom, de viszont törekszem erre. Megtanultam szeretni az embereket, olyanokat akiket eddig nem igazán tudtam, mivel megtanultam bennük a Krisztust szeretni. Isten szeret engem, Isten szereti a másik embert is és ez a szeretet az ami összeköt bennünket, és ezt a benne lakozó Szeretetet kell szeretnem. Remélem érthető, amit akartam mondani. Minden parancsolatban a lényeg a szeretetben van. A parancsolatok közül az volt a leginkább kiemelve, hogy "Tisztelt apádat és anyádat". Elhangzott az is, hogy mi sokszor fiatalok olyan maradinak nézzük szüleinket, mi sokkal okosabbnak gondoljuk magunkat, mi modernek vagyunk, és ezzel leértékeljük őket, az Úr pedig azt mondja, hogy "átkozott, aki gyalázza apját és anyját", ugyanakkor azt is mondja, hogy engedelmeskedjünk nekik az Úrban, és ha valami olyant kérnek akkor szeretettel mondjuk meg, hogy az Úr nem ezt mondja, és nekünk az életünkben Ő az első. Hát kellett ez nekem, mivel annak ellenére, hogy nagyon szeretem a szüleim és nagyon hálás vagyok értük az Úrnak, mégis olyan sokszor megbántom őket, vagy nem a legnagyobb türelemmel és szeretettel beszélek velük, igen is van mikor leértékelem őket azzal, hogy én többet tudok. Igy az ige önvizsgálatra és bűnbánatra inditott, és miután sikerült ezt őszintén megbánni és vinni az Úr elé, azután a szüleimet is felhivtam és mondtam nekik, hogy Isten Lelke mire világitott rá az életemben és bocsánatot kértem tőlük, azért amikor igy bántam velük, jó volt az hogy őszintén vették amit mondtam és gondoltam, és mondták, hogy ők is nagyon szeretnek engem és megbocsátanak. Annyira jó az mikor az Úr rávilágit a hiányokra az életembe, és betölt teljesen az Ő Lelkével. Elhatároztam, hogy ezután figyelmesebb fogok lenni és jobban fogok szeretni mindenkit. Maradjunk meg az Isten szeretetében és tartsuk meg a szeretet parancsolatát. Uram a te óhajod parancs nekem, mert szeretsz és én is szeretlek téged!Ámen.
Délután pedig saját gyülekezetembe voltam, ahol nagyon áldott alkalom volt, én is bizonyságot tettem erről az igéről és ezekről a dolgokról és arról, hogy még mikre tanitott Isten ebben az évben, mivel az volt az utolsó vasárnap ebből az évből számomra, amikor ebben a gyülekezetbe lehettem, mivel még csak egy vasárnap van, akkor pedig otthon fogok lenni. Majd ezekről később részletesebben fogok beszámolni (majd az év utolsó napján, mivel akkor szoktunk lertárt késziteni az elmúlt évről). Az alkalmon a boldog jövő igéretéről volt szó az Ámósz próféta könyvéből. És arról, hogy mi emberek szeretünk álmodozni, de az életünk felől azt kell meglássuk, hogy mi Isten álma rólunk, mi az Ő célja velünk és akkor egy boldog jövő vár ránk, és egy beteljesült életünk lehet. Én tapasztalatból tudom mondani, hogy Isten álmokat valósággá tesz, ha az az Ő akaratával megegyezik. Az én vágyam az, hogy az én álmaim eggyé válljanak az Isten álmaival, az én utaim és az én gondolataim eggyé legyenek az Ővéivel, mivel az Úr útjai és gondolatai sokkal magasabbak a miéinknél. Úgy szeretném, ha mindig megtudnák alázkodni Isten előtt és az Ő akaratát meglátni és aszerint élni.
Számomra nagyon áldott volt ez a hétvége, amit teljesen az Ő jelenlétében tölthettem, és a Krisztus iskolájában tanulhattam.
Kedves barátom kivánom, hogy te is tudd felismerni Isten céljait az életedben és tudj aszerint élni. Merd rábizni magad teljesen, és kezdj el te is Krisztus iskolájában tanulni. Legyen egy nagyon áldott heted, amiben a nagy karácsonyi készülődések mellett tudj elcsendesedni és Istenre figyelni. Hadd töltse be a te életedet is az Ő fénye és az Ő szeretete!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése