2010. december 15., szerda

Egy nap sem telik semmi nélkül...

Olyan jó az mikor a napok nem csak úgy eltelnek és kifutnak a kezünk között. A mai délelőttőt egy barátnőmmel töltöttem, nagyon jól elbeszélgettünk, azután együtt ebédeltünk és olyan jó volt együtt, hogy egyre kellett volna menjen be a korházba, de csak egykor vettük észre az órát, hogy mostmár sietnie kell és menjen. Jó az mikor együtt lehetünk és az mégjobb, hogy az Úr is résztvevője a beszélgetéseinknek, érzelmeinknek, problémáinknak, úgy egyszerűen itt van velünk, és betölt az Ő jelenlétével, békességével. Azután a városba voltam, mivel kalapot kerestem magam, de sok időm erre nem volt ugyanis hattól az egyetemen kellett lennem. Este még találkoztam barátokkal, akiket meghivtam hozzám egy sütire. És valahogy igy telt el a mai nap, egyszerűen tanulás nélkül, ez azért számomra furcsa, mivel mindennap szoktam tanulni, de azért a Biblia olvasás nem maradt ki és a Vele való találka sem maradt el, sőt jót beszélgettünk. De úgy érzem, hogy az agysejteimnek is szüksége van egy kis pihenésre. Holnap ugyis egyetem után megyek árvaházba kántálni román fiatalokkal, ugyanis ők hivtak, én örülök ennek a lehetőségnek, amikor mehetek az árva gyerekek közé és vihetjük nekik Isten szeretetét és elmondhatom nekik, hogy ők igazából nem árvák, mivel az Ő alkotójuk, és mennyei Édesapjuk szereti őket és naponta velük van. De ezekről majd részletekben, ha már voltam. Közbe ügyeletbe is megyek, ami remélem jó lesz, ugyanis az egyik évfolyamtársnőm is a barátjával mennek a smurdra és igy az éjszakát együtt tölthetjük, és úgy látom ez jó alkalom lesz arra, hogy jobban megismerkedjünk, és főleg azért hogy még többet beszélhessek nekik a Megváltomról, aki azért jött és azért vállalta a halált, hogy nekünk ne kelljen, Ő helyettünk, érettünk halt meg. És Ő győzőtt, mivel nem maradt a sirban, hanem feltámadt, igy Vele együtt mi is naponta győzhetünk. (Na de majd ezekről bővebben utólag.)
Még megosztanák veletek két igét amit az Úrtól kaptam, és Ő ezt nektek is üzeni:
"Ujjongj, Sion leánya! Kiálts örömödben, Izráel! Örvendezz, vigadj teljes szivből, Jeruzsálem leánya!... Veled van az Úr, Izráel Királya: nem kell többé veszedelemtől félned."(zof3,14-15b)
"Járuljunk tehát bizalommal a kegyelem trónusához, hogy irgalmat nyerjünk, és kegyelmet találjunk, amikor segitségre van szükségünk."(zsid4,16)
Gondoltam, hogy miután bloggolok lefekszek kicsit hamarabb, hogy tudjak egy jót pihenni, de ma újra nem jött össze, de nem baj, mivel most fejeztem be a barátnőmmel a telefonbeszélgetést, egy hónapja nem beszéltünk, ugyanis ő Svájcban él most a családjával, olyan jól elbeszélgettünk, hogy csak úgy elrepült az idő még 23h hivott fel és most már lassan éjjel 2h. Most már téleg megyek aludni, persze előtte még olvasok igét és imádkozok. Áldott éjszakát nektek is, és egy nagyon áldott napot, sok erővel és örömmel. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése